2011 m. sausio 25 d., antradienis

Laiškas


Na argi neaiškus laiškas? Mama išėjo į parduotuvę, nupirks tau saldainį, palauk, myliu myliu myliu:)
Teko išbėgti trumpam, Vaikas dar miegojo, tai, kad neišsigąstu prabudęs, kad vienas, palikau laiškutį, o ką daryt, skaityt tai dar nemoka:D Sulaksčiau greitai, bet kai prabudo, parodžiau laišką ir paklausiau, ar suprastu ką norėjau pasakyt. Sako M-Martukas (ir net nekilo klausimas, kodėl su sijonu jis!) bus namie ir valgys saldainius, visi Martuką myli ir laikrodis gražus:D Siaubas, arba reikia Vaiką skaityti mokyt arba dažniau kokias šaradas žaist:))) Bet dabar, kai jau viską išsiaiškinom, gavau leidimą palikus tokį laiškutį (tik sakė, daugiau spalvoti reikia viską, nes mamos galva nenuspalvinta:D) išlėkt iki parduotuvės:)))

4 komentarai:

Daivuke rašė...

Nu geras :) Šaunuolė, jau idėjų pas Tave, lenkiu galvą.

Jūratė rašė...

Mano vyras laišką perskaitė taip:"pusė dviejų mama parneš saldainių, Su meile"

O aš skaičiau net kelis kartus Vaiko interpretaciją ir juokiausi balsu.

kitokia Aurelija rašė...

Vaikas konkretus, tik mama spalvot prastai moka :DDD
Aš taip pat lenkiu galvą ir negaliu atsidžiaugti, kad pradėjai rašyt. Jei ir nesinaudos kažkas išbandytais variantais, tai bent pasilinksmins visi garantuotai :DDDD

Unknown rašė...

Na ką čia pasakyk...Man faina, kad jums faina, kad mano Vaikas manęs nesupranta:D