2012 m. vasario 14 d., antradienis

Valentino dovanos

Pamenat dovanų keitimosi akciją, kurią Sonata organizavo? Šiandien finalinė diena, o nuostabią, Vilmos iš Vienkiemio spalvų, man skirtą dovaną, gavau jau vakar (Vilmut, tikiuosi mano paštininkas nevėluos ir šiandien pasibels į tavo duris) Negaliu aprašyti jausmo, kuris apima gavus siuntinį iš realiai nepažįstamo žmogaus, gyvenančio taip toli, kitoje Lietuvos pusėje ir taip labai tave jaučiančio.... Negaliu aprašyti jausmų, laikant rankose su tokia meile sukurtos dovanos... Dar kartą AČIŪ tau, Vilmut, už tokią šiltą ir  mūsų vis gražėjančius namus papuošusią Valentiną:) Slapta džiaugiuosi, kad namie nėra mažyliu ir visi labai atsargiai ir švelniai su ja elgiasi:)






Ir kukli mano dovana mainais:) Spalvotuose meilės voratinkliuose įsipainiojusiai blog'o draugei:)



7 komentarai:

Agnė rašė...

kaip miela...

Unknown rašė...

Labai.....

Giedraitė rašė...

labai mielas meškutis ir labai mieli tapukai

prapieste rašė...

Tie mieli tapukai dabar jau mano,nes paštininkas nepavėlavo ir jau pusdienį sėdžiu su apavu kuris idealiai tinka mano kojai ir yra iš mano pačių mėgstamiausių spalvų, kaip mano mama sakė: " net gaila nešioti", bet aš vistiek vaikštau pagaliau šiltom kojom ir laiminga.
Jūsų katinas turi skonį draugams, jie su Valentina gerai atrodo, papildo vienas kito grožį.

Unknown rašė...

Giedraite, sakiau!
Prapieste, bučkis tau:))) Sūris (toks katuko vardas) ir dabar miega prisiglaudęs prie Valentinos, tarp jų romanas:))) Gaila fotoaparatas nuduso, nespėjau atviruko nufotografuoti, būtinai visi turi jį pamatyt! Ryt įkelsiu:)
Džiaugiuosi, kad tapukai, kaip tik! Nešiok į sveikatą:) Ir labai džiaugiuosi, kad tu mano pora tokioje šaunioje akcijoje:)

Unknown rašė...

Tikrai labai miela...

Labai gražus vardas kačiui :)

Unknown rašė...

Jurga, kitoks jam ir netiktu, baltas, kaip sūris...:)