2012 m. liepos 13 d., penktadienis

Liepos viduriukas

Kas vagia mano vasarą?! Galiu nuraminti tuos, kurie klausia, kaip aš su tiek vaikų  viską spėju- nieko aš nespėju, o ir vaikų skaičius čia nieko nereiškia. Tik vakar paskutinius išsibarsčiusius susirinkau, Deimutės iki pilnos laimės tetrūksta -Klaidas su krikšto tėveliais atostogavo pajūry, Einoras dainų šventėje koncertavo, Rimgailę buvau Vilniuje pas pusseseres pamiršusi, Augusto suvis nematau, jis su tėčiu kaime žemės ūkį kelia, o aš su vienu Martuku neką daugiau nuveikiau, kažkas tikrai vagia mano vasarą! Ir nepasakyčiau, kad motoriukas silpsta, turbūt labiau apetitas gyvenimui  didėja, tikriausiai sprogsiu vieną dieną:) Po darbo reikia ir namus apkuopti ir į pievas išlėkti palakstyti (mažėja, mažėja kilometrų) ir ežeran uodegą įmerkti, o kur dar vėlimas- vasara tiek daug progų, kai galiu tapukus ar veltą žaislą pakuoti, kaip dovaną, o dar tas milijonas nuostabių žmonių aplink mane, kuriems norisi kažką gražaus, už tai, kad jie šalia, nuvelti:) O kur miško uogos, grybai.. (nežinau kur, iki jų neprasibraunu:D) Sodyba liūdnai riogso viena, nes nebėra jai laiko, vis pakalbam su Rimvydu, kad reiktu nuvažiuoti ir voratinklius nuo jos nubraukti ir lieka viskas kalbomis:( Tik kitas kaimas, pas uošvius, klesti ir buvoja, daržai vešlūs, vištos dosnios, o šienas sočiai avyčių žiemai paruoštas. Teisybę sako žmonės- vienu užpakaliu kelių kėdžių neužsėsi, kad ir koks platus tas užpakalis būtų:)))
Beje, šią savaitę aš žvaigždė, gegužės gale gavau ministro padėką už vaikų globa, o pirmadienį vietinis laikraštis parašė apie tai, tai dabar ir darbe ir parduotuvėje visi merkia akį, kad mane laikraštyje matė, kiek nedaug reikia, kad išgarsėtum žmogau :D
Šiandien man pirmoji išeiginė- išleisiu Rimgailę į draugės gimtadienį,  nuvelsiu pelę, iškepsim pyragą (Martynas pasišovė padėt), nulesiosim serbentus nuo krūmo (jau sunokę ir saldūs saldūs!), nulėksim su mažiais stadionan sportui duoklės atiduoti, išmirksim ežere, gražinsiu Einorui skolą- pasivažinėjimą dviračiais tik dviese, gražinsiu Marčiui skolą- baigsiu skaityti stringančią pasakų knygą, užraugsiu šviežių agurkų (Rimvydas vakar gerą maišą priskynė) ir ištiesusi kojas nieko neveiksiu:)))

1 komentaras:

Anonimiškas rašė...
Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.