2012 m. gruodžio 4 d., antradienis

Adventas

Kažkaip nesmagiai jaučiuosi:) Visad mano namučiai buvo geros nuotaikos vieta, o paskutiniai įvykiai daug širšulio ir įtampos į juos įnešė.. Bet mes tiesiog dabar tuo gyvename. Kol kas nebekalbėsiu apie mažąsias sesutes ir brolį, kai bus naujienų, ir jei kas pasikeis, tiesiog parašysiu komentarą po įrašu:)

Martynas užaugęs bus kasyklininkas:) Ne, ne nugaras kasys ( ir mūsų ,pirma versija, tokia buvo), jis su kirstuku ir kastuvu kas dideles duobes deimantų ieškodamas. Nes radus nors vieną deimantą, galima labai praturtėti, net už kelis šimtus, ar net TŪKSTANTĮ jį parduoti. Bandžiau, ta proga, išprašyti žiedo su deimantu, bet buvau nugesinta, kad tas bus labai negreitai ir kaži, ar man tokiai senai, dar reikės žiedų:D
O kol užaugs kasyklininkas ir jo, dar gyvenimo kelių nepasirinkę, broliai ir sesės, puošiamės ir laukiame didžiųjų metų švenčių:) Ant sienos jau kabo advento kalendorius, rytais, apatinio aukšto gyventojus labai lengvai išverčiantis iš lovų- mažiai  paknopstom lekia staigmenos žiūrėti ir tada pas mus lovon džiaugtis ir girtis dovanėlėmis:) Jos dažniausiai saldžios, vaisinės- Kalėdomis kvepiančios, kartais ledinės, šokoladu aplietos ir šaldiklyje slepiamos:) Aišku, vėl užsikuičiau ir neištesėjau vasarą duotų pažadų, nelaukti iki paskutinės dienos- kalendorių pasiuvo mama, neapsikentusi mano dūsavimų, kad jau lapkričio pabaiga, o aš vėl išsisukinėsiu su banaliu šokoladiniu iš parduotuvės. 

Deimantė jau be 5 minučių vairuotoja, išlaikė teoriją, iki metų galo išsilaikys ir vairavimą, turėsim jau du su pusę vairuotojus šeimoje:) Aš gi, morališkai susikaupiau atnaujinti vairavimo įgūdžius,  užmiestyje sėdau prie vairo, išklausiau trumpą Rimvydo instrukciją kur kas jungiasi (kur greičio pedalas, kur stabdis:D) ir vos užvedusi variklį buvau gražinta atgal, į sėdynę šalia, nes bekomentuojant, kaip juokingai teisių nuotraukoje atrodau, komisija pamatė, kad mano teisės, o siaube, prieš du metus baigė galioti:D Mda.. senokai TO nedariau:))) Dabar pradėsiu šiuos reikalus tvarkyti, med. komisija, nauja graži nuotrauka iš kurios niekas nesijuoks (:D) ir gavusi naują leidimą vairuoti šturmuosiu gatves- negaliu juk nusileisti savo aštuoniolikmetei:)))
Negaliu nusileisti ir Martynui su Einoru- vakar jie pakrikštijo žiemą, šiandien vakare už kompaniją lėksiu rogutėmis nuo kalniuko ir aš. Gaila nelimpa sniegas, kai lauke tokios grožybės-sidabru blizgantis baltas baltutėlis sniegas, užlietas tūkstančio saulės zuikučių,  iki pilnos laimės tetrūksta žaismingo senio besmegenio ir vaizdo pro langą butų tobulas:)

Komentarų nėra: