2014 m. gegužės 6 d., antradienis

Gera būti mama

Aš Lietuvos mamų mama!
Noriu padėkoti:) Už tai, kad balsavote. Ir už sveikinimus. Nuo sekmadienio tik dėkoju ir dėkoju į kairę ir dešinę :))) Man labai graži šita mamų  nuotrauka, visos tokios jaunos, gražios, besišypsančios ir turtingos. Sumasumarum, mūsų smagus būrelis augina 56 vaikus. 56 milijonai padalinti dešimčiai Lietuvos šeimų, va kur biudžeto nutekėjimas :D



Gėlės ir dovanos už tai, kad esi laiminga:) Kad esi tiek pilna visokio gerumo, jog negali juo nepasidalinti. Kad esi tokia greita ir viską spėjanti. Kad neši pasauliui žinią apie motinystės lengvumą. Už sugebėjimą dviem rankom apkabinti būrį ir širdį iki begalybės užsiauginti, kad visi tilptų:) , Nijole , Julija, Liudmila, Ingrida, Vilija, Romualda, Virginija, Valerija, Daiva, man buvo didelė garbė su jumis vienoje kompanijoje būti:)

Bet didžiausias AČIŪ mano vaikams. Už suteiktą galimybe būti mama. Už kasdienybės dovanas:) Už meilę... Už tai kokie fantastiški esate!!! Ir kad pravirkdote- žiūriu žiūriu, graudinuosi, graudinuosi....

Paspaudus nuorodą atsidaro mano gražiausia gyvenimo dovana!






Komentarų nėra: