2013 m. gruodžio 17 d., antradienis

Paskutinės minutės pasiūlymai

 Namie visi be galvų.  Mama, mano sportbačiai suplyšo- lekiant į varžybas. Man vakar striukės užtrauktukas  sulūžo- ryte vėluojant į mokyklą. Turiu rytdienai, darbų pamokai, 5 kiaušinius nunešt/ sviesto pokutį- 22,05 ( šaldytuve nėra, o parduotuvė dirba iki dešimtos ). Prieš pat miegą-  reikės rytojui, Kalėdinio eglutės burbulo (visos šventinės dekoracijos dar sodyboj, toli) Jaučiuosi tada tokia kieta ir galinga, turinti slaptą sandėliuką, su tvarkingai sudėliotais reikalingais daiktais- švariomis kelnėmis, nesuplyšusiomis kuprinėmis, kvepiančiomis kojinėmis (ėėėė...... o į Igno gimtadienį būtinai reikia švarių kojinių? Nes, šiaip jau nėra....), faneromis, pjūkleliais, žaliais siuvinėjimo siūlais, guašu, kuris, ups,  baigėsi, kažkokia spec papke, ar ypatingo formato popieriumi dailei,  kurių reikia RYTOJ. Arba tuoj pat, po akimirkos:))) Aš atsilyginu ruošdama pietūs- nubėg, prašau parduotuvėn svogūnų. Grįžus- nepyk, bet dar grietinės reikia.... :)))  O praeitą savaitę susimoviau su Einoro pieniniu dantuku. Visiškai galva tuščia- pati išroviau, pati suvyniojau į iškritusiu dantų skepetaitę (reikalingas dalykas, kad po pagalve dantukas nenusimėtytų), pati po pagalve pakišau ir.... vakare sėkmingai jį pamiršau. Siaubas, bet negi  kalta prisipažinsi, tokiai situacijai visada turiu pasiteisinimą- ir kaip per tokį bardaką kambaryje dantukų fėja iki tavo lovos nueis?! (va, kažkaip mažiuko darželinuko iškritęs dantukas taip iš galvos neišdulka, kaip vienuolikmečio ) Kita rytą Einoras dantis valosi ir bando mano dėmesį atkreipti- man toj pusėj, kur skylė, skauda valyt. Aš po pusryčių indus plaunu- švelniau valyk, jei skauda......  Vargšas vaikas, supratęs, kad mano atminties nepažadino, ir dantukų fėjos tikriausiai nesulauks, vakare vėl šalia sukasi (ne visi tokie nagli, kaip Augustas. Jis nebesivargindavo ir išlupęs paskutinė klibantį dėdavo ant stalo- mam, penki litai iš tavęs :D)- pažiūrėk, kodėl čia tarpas pas mane toks didelis tarp dantų, lyg danties nebūtų? :D Aš, lyg pirmą kartą jį prasižiojusi pamačius- taigi čia dantukas naujas auga. Vietoj to kurį vakar išroviau (Būtent! Višta tu!) Ir nors skradžiai žemės lysk, kad vaikas begalvę mamą kone gerklėn susikišo, kad ji praregėtų! Uodega pabrukus palydėjau į jau sutvarkytą kambarį, dar kelis daiktus į vietą padėjau, apkamšiau, išbučiavau ir paraginau greičiau užmigti, nes ypatinga naktis, tylu turi būti:) Tada puoliau piniginėn- cha, nėra penkių litų!  Rimvydo išpurčiau- centai. Baladojuos pas dičkius, į antrą aukštą- gelbėkit, dantukų fėjai riesta (žinoma, jau po 22 val ir, net jei bankomate išsigryninčiau pinigus, jų niekur nepasmulkinsiu), purtau jų santaupas, šiaip ne taip saują pinigų surinkus, skirstom, rūšiuojam, kad baltais centais nebūtų, sukam į popieriuką ir kišam po pagalvę...... Tvarka:)
O vakar Martyno eilė. Mamyt, ar man Kalėdų vaidinimui kaukę nuvelsi? Žinoma, mielasis, kada? RYTOJ.  Pamatęs mano veido išraišką, nuramino-  man nedaug reikia, tik kepurės, kaklaraiščio ir batų. Miško kaukas būsiu. Man irgi nedaug, pagalvojau, tik šautuvo :D Bet pažvygavau isteriškai, palaksčiau iš kampo į kampą ir nuvėliau:) Naktį (kiek ten tos nakties...), tiesa, miegoti buvo velniškai karšta, bet ryte kolekcija jau buvo sausa (paturbintas džiovinimas, virvėmis nuleidžiant gaminius prie pat židinio ir meldžiantis, kad nesudegtų) :)))
Graži šventė buvo:)






6 komentarai:

Violeta rašė...

Nėr to blogo, kas neišeitų į gerą.

Asta rašė...

Esat nuostabi mama, nėr net ką pridurt... Šiltų ir jaukių švenčių nuostabiai šeimynai!

Eglė .Vaitkevičienė rašė...

Ačiū, Asta :) Ir jums, jaukumo ir meilės namie:)

Anonimiškas rašė...

Skaitau tarsi savo gyvenimą... Bet Tu šaunuolė :)

Gintarė Emilio

Anonimiškas rašė...

Hello, my name is Mrs Samatharn, I am a very strong spell caster and i can help you with any kind of spell you will like to have as below:

1. GETTING YOUR EX LOVER BACK.
2. WINNING LOTTERIES.
3. CHILD BEARING.
4. BREAKING OF GENERATION COURSE.
5. GETTING OF JOB.
6. JOB PROMOTION.
7. MONEY SPELL.
8. SPIRITUAL PROTECTION.
9. HERBAL CARE.
10. BEAUTY SPELL.

I want you to know that i have been a spell caster for the past 43 years because my mother gave me this powers of casting spells to help people without collecting money from them, and i want you to know that i have helped so many people in different part of the world, So if you need any help of any kind just contact me today and i promise you your life will change for good, Consult me today if you need my help: samatharn_temple@consultant.com. Thanks and remain blessed.

Samatharn Temple.

Anonimiškas rašė...

Sveiki, mano vardas yra p. Samatharn, aš esu labai stipri rašybos ratukas ir aš galiu jums padėti su bet kokios rūšies rašybos jums patinka turėti kaip nurodyta toliau:

1. GAUTI SAVO EX MEILUŽIO ATGAL.
2. LAIMĖTI LOTERIJOS.
3. VAIKO GUOLIS.
4. TRŪKIMO KARTOS ŽINOMA.
5. GAUTI DARBĄ.
6. UŽIMTUMO SKATINIMAS.
7. PINIGŲ RAŠYBOS.
8. DVASINĖS APSAUGOS.
9. VAISTAŽOLIŲ PRIEŽIŪRA.
10. GROŽIO RAŠYBOS.

Aš noriu žinoti, kad aš rašybos ratukas pastaruosius 43 metų nes mano mama davė man šis įgaliojimai liejant burtai, kad padėti žmonėms be rinkti pinigus iš jų, ir aš noriu žinoti, kad man padėjo daugybei žmonių į kitą dalį pasaulyje, taigi jei jums reikia pagalbos, bet kokios rūšies tiesiog susisiekite su manimi šiandien ir pažadu jums, jūsų gyvenimas pasikeis gerasKonsultuotis su manimi šiandien jei reikia mano pagalbos: samatharn_temple@consultant.com. Ačiū ir lieka błogosławiony.

Samatharn šventykla.