2014 m. sausio 19 d., sekmadienis

Paleo saldumynai

2014'liktus pradedam sveikiau :) Nauji metai, nauji atradimai- jau trečią mėnesį iš savo raciono išbraukiau miltinius patiekalus ir cukrų, valgau daug daugiau daržovių ir nustojau baidytis riebalų maiste.  Jaučiuosi super! Tuo pačiu iš šeimynai vis naujus receptus tenka degustuoti. Pagrindiniai patiekalai mažai kuo pasikeitė, tik vietoj bulvių, garnyrui, salotas gaminu, bet  desertų pasaulis visiškai naujas- pyragai be miltų, saldainiai be cukraus:))) Nepasiduoda jiems tik Martukas- jam bet koks naujas skonis nemažas iššūkis, visiems kitiems jau  skanu, arba "visai skanu":)))

Kokosų sviesta malu blenderiu. Suberiu kokosų drožles ir paburzgiu, kol jos susitrina iki košelės. Aliejų perku parduotuvėje. Pasidalinsiu naujai atrastomis smagurkomis, prie arbatos, kavos nebegeriu- negaliu tuo patikėt!

Moliūgų saldainiai



Blenderiu trintas moliūgas, kelios mirkytos datulės ir kokosų aliejus. Dedu masę į silikoninius ledų indelius ir stingdau šaldytuve.

Kokosiniai/ šokoladiniai saldainiai




Sausoje keptuvėje paskrudinu migdolus. Ką tik pagamintą kokosų sviestą, lygiomis dalimis, sumaišiau su kokosų aliejumi. Išbandžiau daug šitų kokosinukų skonio variacijų- su anyžiumi, aguonomis, kava, kakava, cinamonu... Skaniausi man kavos ir šokoladiniai (kakava dažyti) :) Į formelę dėjau po riešutą, pyliau masę ir į šaldytuvą.

Morkų pyragas.




 4 nemažos morkos
sauja datulių
4 kiaušiniai,
kokoso miltai (tiek, kad sugertų drėgmę), apie 100 gramų, gal mažiau (trumpai pamaltos kokosų drožlės)
kokosų drožlės, keli šaukštai
50 gramų kokosų aliejaus
keli šaukštai grietinės, kurioje gesinau šaukštuką sodos

apelsinas su visa žievele
Pamirkytas datules, morkas ir apelsiną sumaliau blenderyje, sumušiau kiaušinius, sudėjau likusius ingridientus ir į orkaite. Kepiau apie 45 minutes, karštis apie 190:)


Bananiniai vafliukai





Trintas bananas, kiaušiniai ir kokosų miltai. 

Varškės kukulaičiai





Medumi pasaldinti ir vaikams labai patiko, sau dariau be jo:)

Riebią varškę sumaišiau su kokoso drožlėmis, pabarsčiau anyžiumi, užpyliau kelis šaukštus kokoso aliejaus. Į kiekvieną kukulaitį įspraudžiau po riešutą, ir aprengiau skonio "kailinukais"- aguonų ir kakavos:) Taip paruoštą varškę valgyti žymiai skaniau:)

6 komentarai:

Aurelija T rašė...

Įdomios permainos :) Ar tik miltų ir cukraus atsisakėt? Nes paelo, kiek esu skaičius, iš vis grūdinių atsisako.

Eglė .Vaitkevičienė rašė...

Šiai dienai visų grūdinių :) Bet be fanatizmo- Italijoj picos ragavau ir nenumiriau :)))

Anonimiškas rašė...

Aš irgi vis domiuosi šiuo mitybos būdu, bet vis susilaikau, nes atrodo, kad neatlaikys šeimos biudžetas. Kadangi pas jus irgi didelė šeima, kaip jums sekasi finansiškai išsiversti pakeitus mitybą?

Eglė .Vaitkevičienė rašė...

Tik dviese laikomės griežtai. Bet likusiai šeimai irgi menių pakoreguotas, mažiau visokių parduotuvinių kepinukų perku, daržovės dažniau. Skaičiavau, kad beveik tas ant to išeina, tik kai badadieniai būna tenka labiau galvą pasukti, nes anksčiau blynais ir košėmis užsikimšdaviom, dabar iš tų pačioų kopūstų/burokėlių vis ką naujo bandau išrast:)

Anonimiškas rašė...

Atsisakete cukraus bet saldumynai su kakava??? Joje begalo daug cukraus. Taip kad čia tikrai ne cukraus atsisatsisakymas.

Eglė .Vaitkevičienė rašė...

Kakavoje nėra cukraus :) Naudoju tik kakavos miltelius, jokių Nesquik'ų net nepažįstu :)