2012 m. lapkričio 7 d., trečiadienis

Aš spaudoje:)

Kol nerašau pati (ai, užsikuičiau truputuką...) apie mane parašo Eglė:) Toks fainas  straipsnis "Valstiečių laikraštyje",  Neskaitot jo? Veltui:) Čia virtuali versija (tik su mažiau nuotraukų:))- gražu kažkaip:)))

10 komentarų:

Rosita rašė...

kaip smagu :) gražus straipsnis :)

rasuole rašė...

Tikrai gražus straipsnis. ir ir šeima labai graži..

Rasa rašė...

Gražus, šviesus straipsnis. Man patinka, kai spaudoje rašo apie gerus žmonės, jų darbus, o ne apie tai, kokiais batais šiandien mūvėjo Petruškevičius ir ar jie tiko prie jo kašmyro šalio :D
Egle, iš šalies atrodo, kad tau taip lengvai viskas gaunasi ;) Sėkmės :)

Unknown rašė...

Labai gražus straipsnis ir pavydėtina pažinties istorija su vyru, kaip labai gražiame romantiškame filme (ak, gylus atodūsis). Jūsų šeima, Eglute, nuostabi, o Jūs pati man atrodote nerealiai nuoširdus žmogus, turintis labai didelę širdį.

Unknown rašė...

Rasa, svarbiausia, nerašo, kokiais batais aš aviu, gerokai nutrinti jie, o ir šalis ne kašmyro:D
Lengvai ir gaunasi, žaidžiu gyvenimą ir tiek:)
Rosita, Rasuole, dėkui:) Man irgi patiko, teisinga žurnalistė papuolė:) Kartą, vietinė spaudoj, kai rašė, tai tonas buvo, kaip apie geriausią melžėją mūsų šauniame kolūkyje:DDD

Sonata rašė...

Nuoširdžiausi sveikinimai tavo nuostabiai šeimai.Širdis džiaugiasi,kad yra tokių šiltų ir su didele širdim žmonių:)

Asta Inciutė rašė...

Gražu. Faina šeimyna. Smagiai suskaičiau :)

Kitokie amatai rašė...

Labai gera skaityti ir tikrai ypatingas džiaugsmas už puikią žurnalistę, atskleidusią lyg i rnedau, tačiau viską iš esmės ir ką reikia :)))
Myliu, Eglute, bučiuoju ir siunčiu didelį (nors tik 174 cm. :P) apkabinimą :DDDDDD

Aurelija aka Morta

Kitokie amatai rašė...

Atsiprašau už klaidas :)))
Aš žurnaliste tikrai nebūsiu :DDDDD

Unknown rašė...

Kokios jūs fainos!:)))