2013 m. lapkričio 19 d., antradienis

Gerų darbų dienos

Ryte pasikloja lovas. Grįžę iš mokyklos, persirengia ir puola ruošti pamokų. Laiku grįžta iš draugo. Pavalgę išsiplauna lėkštę, o  ruošiant pietūs vaikšto iš paskos- gal galiu padėti? Su šluota rankose sukiojasi po namus ieškodami dar neiššluotos kertelės:) Veržiasi pavedžioti Miną ir išvalyti triušio narvą.... Sukus apsukus kedena sofos pagalvėles ir tvarkingai rikiuoja batus koridoriuje. Ne, aš jų neužkerėjau, tik įtraukiau į 10 dienų gerumo akciją, kurios pagrindinis prizas, kelionė į baseiną:))) Per dieną Einoras ir Martynas turi atlikti 10 gerų darbų savo, šeimos ir namų naudai- vaizdelis, kai skvarbiais seklių žvilgsniais stebi namus (kas dar ne vieton padėta?!), vertas milijono :D Išsivalyti dantis be priminimo, taip pat labai geras darbas- ir dantim ir mamai, kad nebereikia dėl to galvos kvaršinti. O kai jau visiškai blogai- namai tvarkingi, visi sotūs ir laimingi, tai vienas kitam arbatos pasiūlo- broli, nori arbatos? Taip, gal ir tu nori? Ir binzena virtuvėn :D Žodžiu, nenumirus patekau į rojų.... Rimgailė irgi, užskaičius, kaip gerą darbą labai mikliai konfiskavo Martyno iš mokyklos atsineštą jogurtą, o sąsiuvinuke atsirado įrašas numeris 6- "pavaišinau sesę" :)

5 komentarai:

Unknown rašė...

super akcija. super iniciatyva.

Unknown rašė...

Gaila trumpalaikė tik, duok Die, tas 10 dienų ištempt :)))

Monika rašė...

Kaip miela ! :))

Unknown rašė...

Monika, geras ir tu rašai! Faina:)

Eden rašė...

Labai džiaugiuosi galėdamas pasidalinti šiuo nuostabiu savo liudijimu.
Mano vardas Edenas, o mano vyro vardas Eduardo iš JAV.
Eduardo paliko mane dėl kitos moters ir, kad pasakojimas būtų trumpas, aš susisiekiau su dr.Ellen stebuklingu ratu ir mano gyvenimas visiškai pasikeitė per 48 valandas. Žiūriu į save veidrodyje ir šypsausi. Pirmą kartą gyvenime tikiu savimi ir savo jėgomis. Su Dr.Ellen pagalba sugrąžinau savo vyrą į savo gyvenimą. Eduardo apgailestavo dėl 48 valandų po to, kai buvo sukurtas tarimas. Eduardo sakė supratęs, kad niekada nenorėjo sprogti, kad negali pasiimti emocinio bagažo, kurį nuolat vežame. Jis sakė manąs, kad tai neigiamai paveikė mano gyvenimą, ir manė, kad tai buvo geriau. Jis sakė, kad sunku visą laiką kalbėti apie praeitį. Atleidau jiems abiem. Kišenėje turiu pinigų, kurie pagaliau esu aš pats. (Mano kompensacijos čekis atėjo, nes man buvo pasakyta, kad jie turi mėnesių.) Esu gyvas įrodymas, ką Dr. Ellen gali padaryti... Labai ačiū Dr. Ellen už nuostabų darbą, kurį atlikote mano santykiuose. mes abu padėjome vienas kitam pamatyti ir kalbėti tiesą. Niekada nemaniau, kad burtai gali padėti porai, kol nebuvote labai laimingi. Aš susisiekiau su jumis ir inicijavau, kad visa tai įvyktų. Kiekvienas, turintis santykių problemų, gali susisiekti su Dr.Ellen el. paštu ellenspellcaster@gmail.com
jei kyla problemų dėl šios problemos
(1) Jei mylite savo buvusįjį
(2) jei visada sapnuojate košmarus.
(3) Jūs norite būti paaukštintas savo biure.
(4) Jei norite vaiko.
(5) Žolelių priežiūra
(6) Nori būti turtingas.
(7) Jūs norite įpareigoti savo sutuoktinį, kad jis būtų jūsų amžinai.
(8) Jei jums reikia finansinės pagalbos.
(9) Leiskite žmonėms paklusti jūsų žodžiams ir daryti tai, ko norite
(10) E.T.C. rezoliucija.
susisiekite su Dr.Ellen jo el. paštu: ellenspellcaster@gmail.com
Whatsapp:
+2349074881619